Nationella prov i svenska b!

Asså jag sov kl 03 och vakna kl halv 8.. Det var skitmkt stress för att jag skulle hinna ta bussen som gick 08.03 & 08.18 i stan :| Bussen kom 08.09 och jag höll på att bli fett nervös för jag trodde som fan att jag skulle komma för sent :O Men när jag kom till skolan så satt jag i en timme o försökte komma på vad jag skulle skriva, men jag kom på de sen, jag skrev om "älskade ting" ett föremål som betyder mkt för mig o de e så klart min mobil :D

Nationella tiden var 8.30-14.10 (för mig 15.10) men jag blev klar 13.25 :$

                                                                                                          / Milläääh!


Kommentarer
Postat av: Calle

Nationella prov tenderar sätta ribban för resten av livet, om du nu inte vill snöa fast på Lernia/Komvux. Tur att du klarade det, ditt ämnesval var intressant. Jag hade nog valt samma, eller termometern. Man måste alltid veta hur kallt det är innan man sticker ut näbben. Så är det ivf i Norrland.

2011-01-30 @ 10:52:47
URL: http://oxwall.se
Postat av: Milly

Okeeeej !?

2011-04-02 @ 01:28:11
URL: http://slapyouhoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0