Maj är en mobbad månad

Fan va folk ska fylla år denna månaden fyfan ! :|

Torsda: Hos Lema med attelicious, sadaf, venus o johanna. Sadaf sprayade grädde i Lemas ansikte, efter att vi hade sjungit för henne hahahahaha
Freda: fest hos Shanilla
Lörda: var med saknade bästisen i malmö, finns ingen långsammare människa, tog slut på en tub vax och mousse och hårspray ,heelt skadat inte ens jag använder så mkt till mitt hår :| och vi kollade på the signal, svåraste & sjukaste filmen.. Sen skulle jag hem hitta inte ut ur gården haha :S Sen mötte jag min mamma i södervärn
för jag trodde hon hade lämnat mig och tatt bussen, vi satt hemma sedan o kolla på eurovision haha, tyskarna o grekerna såg ut som bögar..  Men Norge vann o de e för han var fin :D
Sönda: träna med tjockisen attelicious

/ Milläääh!

Kommentarer
Postat av: Elli

grattis i förskott :D

Kolla in på min blogg senaste musik video av Beyonce . :D Och vi kan även adda varandras bloglovin :D Va säger du ??? om du är medlem på de ?

skriv förresten ditt blogg på din nya inlägg ''bloglovin''

Ps. hemsidan heter www.bloglovin.se

Ha en skön tisdag

Kram

2009-05-26 @ 23:19:49
URL: http://elizaangel.blogg.se/
Postat av: Elli

hahaha TASt du :P

Kolla in på min blogg ny inlägg musikvideo av lady gaga tala svenska och Pussycat hush, hush .

Ha en skön Tisdag ;D

Kram

2009-06-02 @ 15:55:49
URL: http://elizaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0