Ingen skola idag!

Vaknade kl 1130 fixade mig o sånt hade en körlektion kl 1300, hemma fixade mig till 12.40 (lite illa).. det regnade som fan o jag hatar regn =/ trodde bussen gick 1251, men den gick 50.. jag såg den komma;  kolla klockan den va bara 1247
så sur jag blev börja skrika svära o allt för bussen var 3 minuter för tidig så jag fick över till andra sidan för den andra bussen gick 1255.. kom till körskolan 1310... Vi körde en liten runda, jag körde, han sa allt var bra o sånt så vi körde en liten runda o tränade på att mina snabba svängar skulle bli lite söligare, efter sista varvet så skulle jag bromsa o stanna, råkade gasa o bromsa o läraren stängde av själva motorn o jag hade mitt hjärta i min röv för jag va så räääddd :| stack till stan tog ut pengar, in i H&M träffade Jalda&Natyra, gick runt me dom i stan i 2 timmar sen hem haha de va så jävla kallt o jag hatar när det regnar & blåser ! Solen kom tillbakaaa :( 
Fotboll idag 2045 (Chelsea-Barcelona) Båda suger men hoppas båda lagen åker ut i själva ligan :D

Idag fyller min speciella kompis 19 år, grattis till han! <3

/ Millääääh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0