Imorron är det skola igen =/

Igår hade jag & blattegänget ändå fetaste tjejkvällen hos Nada, men för mkt skräpmat, speciellt när man ska börja träna igen  =/ Vi skulle kolla på film, men vi satt o snacka istället, vilket va riktigt najs, sen tog vi (Jag, Attelicious & Jacqueline) massa bilder med mobilen, sen flippa vi loss med musik i vardasrummet, riktigt najs var de, precis när jag gick ut så kom bussen hade riktig tur där fast jag va osäker när den skulle gå, de va kallt o stå ute i 2 minuter, sen ville jag bara gå ut när jag hade suttit i bussen förlänge, ändå härligaste kvällen med blatteligan <3

jag, jaqie , attelicious
STRIKE-AN-ATTELICIOUS-POSE


Jag vill faktiskt inte gå till skolan imorron, jag hatar skolan över hela mitt hjärta, för
att det är så drygt, jobbigt & tråkigt, skolan är livets stora plåga..
Sen är de långt att komma till skolan, åka till stan byta buss, gå av
o gå hela den mördarbacken plus så är det skitkallt osså och massa is o snö överallt =(
Fuck skolan, orka med skolan, bara folket inne i skolan som e roliga.. =/

/ Milläääh!

Kommentarer
Postat av: Elli

Palla med skolan här asså jag håller med dig :P

2009-01-08 @ 19:01:53
URL: http://elizaangel.blogg.se/
Postat av: Milly

ellerhur, haha

2009-01-08 @ 20:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0