Sjukaste helgen & lovet e sluut =/

Fredag: Jag stack ut med Attelicious and Johanna WP, vi va med Farid, Selwan och Anthony, vi hyrde film men vi kolla aldri på den, vi satt där i hg o luffa lite.. Sen så gick vi ut för att vi skulle ta den bussen som gick 00.45 men vi hade snöbollskrig och jag filma, jag fick en snö boll på mig 2 ggr, hahaha och attelicious och wp blev mulade o bombade med snö, o dom trilla hela tiden osså.. Så mkt jag flabba.. hahaha sen man ser attelicious gå ut bakvägen o blev mulad, sen kmr rassen till gränden o skriker, sluta skrika o sluta kasta snöbollar, så alla kastar snöbollar över till trädgård haha, sen man hör hans fru skrika; jävla blattebarn, o alla får spel och farid kastar en tegelsten över på deras sida, Sen springer därifrån och går sen till bussen.. och WP klagar för att ingen ska vänta på bussen som går 01.30.. Det var sån kaos i botan.. det stod 3 killar o en tjej där och 2 biffiga poliser, som tog deras namn o personnr, så vi stod kvar där o kolla tills kl blev 10 över, så jag, attelicious & anthony gick kvart över.. Sen jag ba: Sån idiot Selwan är, hans buss går 01.23 från sjukhuset..  anthony ba: hur vet du de, jag ba: jag vet.. attelicious: han kmr missa den hahaha  jag ba: det är om 7-8 min.. och de roliga e att bussen kmr där :D  anthony ba: selwan kmr också där i turbofart springandes efter bussen.. Sen vi alla börja flabba skitmkt o jag flabba så mkt att jag trilla i snön hahaha, sen fick vi alla ångest för att ingen filma, alla bara flabba.. Sen smsar Selwan o skriver; Jag hann bussen din fågel.. till attelicious mobil hahaha.. o min långben smsa hela tiden: kom till mig typ 500 ggr jag svara nej jag ska hem :D Sen vi fortsatt gå, dom bara kom gå här, jag ba: neeej de blir fet omväg, dom bara kooom ! :@ o jag gick, sen min brors kompis såg oss.. o atte & anthony blev skiträdda, jag ba: fortsätt gå idioter, så jag gick, sen han ropa mitt namn, o jag blev skiträdd.. höll på att börja springa.. sen jag ba: håll käften haha, o fortsatt gå, han ba: STANNA! vafan gör du ute nu? jag ba: idiot jag ska hem.. sen jag bara kooom fortsätt gå.. och hon höll på att pissa på sig hahaha :D Sen gick jag till sjukhuset o tog bussen hem därifrån :D

Lördag: Träning idag med stång kl 14 med attelicious, tränaren han dödade oss alla.. Jag gick hem o sov och vakna kl 7.. Jag o Attelicious bestämde oss för att träffas kl 9 i stan, så jag gick igenom alla 15 gårdar till 2:an som gick 20;52 sen när jag var där så jag kom på att jag hade glömt mitt busskort.. Så jag försökte springa hem o sen tillbaka till 4:an för den gick 20;56 jag kom dit 1 minut för sent, jag blev skitsur.. så jag gick till 3:an o den stack där osså.. Sen sprang jag till sjukhuset o tog 6:an hela mitt hår va helt vitt & blött, busschauffören ba: e du 18 eller 180 hahahaha 
jag ba: skiiitkul :@
Sen jag satte på mig luvan till min tröja o torka mitt hår och de blev skitstelt för alla gånger jag hade sprayat mitt hår med spray.. Vi + Farid & WP gick o köpte godis.. o attelicious ba: när kmr bussen  jag ba: 2155 .. Hon ba: du ljuger, jag ba: kolla själv de e fan den bussen jag åker med till stan, tror du nt jag kan dens tider eller :S.. Jag kunde se från långt håll att de stod att bussen skulle komma efter 12 minuter.. Sen Sello och Anthony bara; vi kmr till stan nu o Farid ringde upp dom o sa nej stick vi har väntat på bussen i nästan 1 timme, Sen jag snacka med Anthony, vi e på bussen nu gå ingenstans förutom att komma ut o möta oss.. Han ba: okej kom..! Så kom vi dit gick skitlångt, sen vi kollade på filmen vi skulle kolla på fredan Tropic Thunder.. Riktigt rolig och störd film, sen vi bestämde oss för att ta bussen 0022.. WP bara hittar du nt till jävla bussen själv, jag blev så sur på henne o börja skrika, Farid & Anthony kasta snöbollar på alla fönster,  jag sprang fel, dom bara: neeej inte rakt ner, sväng här.. så vi sprang till bussen o den kom 5 minuter för sent så Anthony & Farid mula mig o attelicious o kasta sina hårda snöbollar på oss.. Sen kom bussen o en tjej satte sig brevid mig o killarna flabba skitmkt åt henne sen dom hoppa av i centralen o hon luta sitt huve skitmkt mot mig o ja höll på att slå i huvet, jag tänkte så okej en gång till o sen jag sparkar bort hennes huve, hon luta huvet igen, jag ba: akta ditt fucking stora huve! :@ hon bara kolla snett på mig o sa rör nt mig.. jag ba: men luta fan nt ditt feta huve mot mig din fulla jävel! hon luta igen sen jag boxa henne i bakhuvet sen hon hoppa av bussen.. när jag kom av bussen, feeeett mkt snö =/ sen jag kom hem bytte om, tvätta av allt o sen sov :D

Idag: Träning :D
/ Milläääh!

Kommentarer
Postat av: Anthony

HAHAHAHAHAHA dom tyska idjuterna då :O , hahaha HAN BA She's FULL HAHAHA sen de bad mig ta bild på dom ,



2009-02-22 @ 15:07:47
Postat av: Milly

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHHAAHHAHAHA, atte ba: hon e störd :D.. hon märkte att jag snacka om henne osså :D

2009-02-22 @ 15:27:44
URL: http://slapyouhoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0