Orka skolan :S

Skola idag överdrygt.. Prov  imorron :S  Leonida kom till skolan idag, fett najs.. Florina kom tillbaka till skolan =D
Jag har klippt mina slitna toppar, snacka i telefon med Florina i en timme.. träning idag med b-ligan & snackat med min långa tönt  =D Tina var inte i skolan , fick vara personlig tränare till en kille i min parallell-klass som jag aldrig hade snackat med, ööverskämmigt.. hade lust att strypa Jalda (missa 2 bussar för hennes skull), bytte 5 bussar :S Hon försökte vara jävlig, men det sluta med hon fick inte hoppa på sin buss som hon hade väntat på 25 min för att den va fullpackad, blev överglad IGEN, och jalda blev ÄGD IGEN :D

/ Milläääh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0