En lat söndag!

Idag stack jag o Caroline P till burgerking o käka för vi va skithungriga, jag hade sån rabatt på dubbel burgare, vi satt o käka, tog de lugnt.. sen gick vi till Sannas match fast hon inte ville och de va rätt roligt för vi såg en skitful tjej från motståndarlaget som trilla hela tiden o blev mosad på golvet av en tjockis så mkt vi flabba HAHAHAHAHA.. deras målvakt såg ut som en kille, men Caroline övertyga mig att målvakten var en tjej..  Sedan gick vi när de var 1 min kvar av matchen från högevallsbadet till botan o då missa Carro sin buss.. min buss skulle komma om 19 min o hennes om 17 så vi gick runt i stan o kom tillbaka när de va 7 och 8 min kvar, våra bussar kom samtidigt men jag kom hem före hahaha =D kolla sen på gossipgirl o städade klart klädhyllan och chilla lite o sånt.. Najs kväll med Caroline :)

Malmö imorron med Florina <3 :)
/ Milläääh!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon kanske är lesbisk ?

2009-02-17 @ 17:56:30
Postat av: Milly

kanske de du

2009-02-18 @ 23:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0