Valborgshelgen 2009 = bästa ! <3

Torsdag (VALBORG):
--> skola till kl 12.50
-->  stadsparken med Erika&Tina + miriam; fett mkt folk & gamla fotbollslaget sopar hela stadsparken :|
--> hem, sova, pollen attack i ögat jävla polleeen :@ duscha/fixa mig --> hem till attelicious fixa mig där, sadaf dampa för atte segade, kom till stadsparken precis när dom skulle tända elden :D
Vi stack in till tivolit, träffa massa människor ; maria födelsedagsbarnet & barndomskompisen som fyllde 18 med andra blattar, vi åkte MUSIC BOB jag satt själv i en vagn, sen under karusellen från ingenstans jag blev helt galen sträckte upp händerna o skrek; jag flyger! o börja skratta o fegisarna bakom mig börja skrika, o ja flabba så hårt att jag fick magmuskler..
Jag gick runt med attelicious & gänget.. såg nån jävel som ja kände igen som kolla på mig o börja säga mitt namn, fick panik o böjde mig ner o lekte som jag inte hade sett hahahaha (6) vi gick runt igen..
Jag åkte MUSIC BOB igen, men med attelicious & jag i en vagn, venus & jalda i en, lema & hennes kompis åsa en, alla skrek förutom blattelicious & jag, hon skrek lite, jag försökte sjunga en låt ja nt kunde sjunga, men tappa rösten precis efteråt, sjukt kaos me min röst.., runt 12 så ringde bästisen min mobil o han va helt full & glad haha :D han var också på något tivoli i göteborg.. vi träffade sello den andra födelsedagsbarnet också med dom andra killarna :D
 Vi (tjejer) softade lite o gick runt i 2 timmar, sen åkte vi virvelvinden, bleeeev skityr för den gick helt snabbt.. tog 30 min paus, vi följde sadaf ur tivolit, vi pissa ute alla, jag gick till en mörk buske o jalda,atte,venus; skäms du inte? jag ba: nej det är mörkt min jacka e svart o ingen ser mig :D sen åkte vi Virvelvinden igen o han putta på oss hela tiden blev skityra o atte tog ut sin flaska o drack den o hon spydde nästan hahaha, sen sån man kom till mig o jalda o börja snacka engelska, innan jag hörde vad han sa så sprang jag iväg haha o sen tillbaka till jalda sen kom han igen efter 30 min så kasta jag nått på han, tivolit var helt tomt då kom Johanna helt sent, de tog oss 1 timme till stan för alla va helt segaa i hela sina huvuden, träffa  andra blattefolk som skulle hem, men dom palla inte gick själv med musik.. träffa martin sen på vägen hem typ vid hästastallet, de va sjukt roligt o längesen, martin o hans kompis hade gått från staffanstorp-lund helt skadat han va överglad för han hade besökt 7 ställen, bakom mitt hus tog upp ett gammalt 30-årig Zoran-minne o han flabba skitmkt jag med haha, sen lura jag dom en väg för att dom skulle gå bakom mitt hus o sen dumpa dom haha :D kom hem 01.45 o decka direkt :D

Milläääh&Attelicious = VALBORG 09 <3 LYCKAT SOM FAN (Jalda & Venus var med från början till slut) mkt hjärtan till er! <3

FREDA (Sellos 18års fest) :
--> Sova ut, äta o massa sånt, sen städa & fixa mig
--> Gick ut med 2 vattenflaskor, en till mig o en till attelicious, skulle hem till henne igen sen träffa Jenni-bästisen i stan som skulle med oss :D
--> Dom var ej klara så vi fick ta bussen 2120 till stan o Jenni blev lite kokad för hon fick vänta i stan i 30 min :( Jag ringde henne o hon var bakom mig, haha så skadade vi var hahaha,  gick in i arabaffären o köpte en stor redbull haha :D
--> Vi gick upp till 5e våningen med trappor, hissen var sönder =/ rena självmordstanken, de var ändå roligt på festen tills jag gick in i köket o fick tårta i ansiktet för de var TÅRTKRIG! hahaha först Sello sen Farid, Jag o en tjej dansa till sån techno-låt i en ring bildad av killkompisar :D Jag o Jenni gick in i köket o luffade oss, sen ja kolla ut genom fönstret o folk där nere sa hur kmr man in, jag börja skrika från 5e våningen sen jag tog in huvet igen o alla kollade på mig, ja ba: de va folk där nere som skulle in dom ba: aaha hahaha sen festen tog slut kl 00.30, Jag o Marcus, Mina o en kille till vi stack hem för vi bodde i samma områden men olika ställen vi gick igenom hela lund på en timme o berätta olika sjuka saker de va sjukt roligt, men sjukt jobbigt att gå ahha men riktigt roligt var de festen var också riktigt rolig,  kom hem helt trött 01.55 o sov direkt, vaknade kl 14.00  :D 

Mycket hjärtan till er alla som gjorde denna helgen den bästa valborgshelgen 09 ! <3

/ Milläääh!

Kommentarer
Postat av: atte

HAHAHA överfett långhelg<3

2009-05-03 @ 02:38:33
Postat av: Milly

HAHAHA valborgshelg 09 <3

2009-05-03 @ 13:35:21
URL: http://slapyouhoe.blogg.se/
Postat av: JeNi

FI FAAAN viken dag... tårtan i huvet var bäst :D WALLA

2009-05-06 @ 18:41:12
Postat av: Milly

asg hahahaha.. du fick inte den i huvet iaf, :O

2009-05-06 @ 18:43:49
URL: http://slapyouhoe.blogg.se/
Postat av: sello

hahahaha jenny nästan gång kommer du få den i huvet ska se om du är lika kaxigg hahaha :P

2009-05-06 @ 19:31:20
Postat av: Milly

HAHAHAHAHAHHAHA eeeeeeeeeeeexakt !

2009-05-06 @ 19:40:32
URL: http://slapyouhoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0