Julloooov! :D

Väcktes kl 6 med att min pappa ville ha koden till min data (?) kom igen 06 på morgonen för en datakod !?  Iaf sov igen som en sten, vakna halv 12.. duscha & fixa mig sen bsd min pappa köra mig till polhems-avslutningen där mina töntar skulle dansa.. riktigt duktiga var dom <3 fick problem sen för att en viss åsna har spridit nått om mig :@ Sen stack vi till stan men först skulle jag o Jacqueline ta ut pengar från nordea tog en evighet, kom dit på 75 & min lapp va på 92! :| En kvinna dela ut godis hon gick förbi oss 500 ggr, o J dampade loss.. vi skrev HOE --> på pennhållaren vi rotera den varje gång hon flytta sig, sen gick hon till samma ställe dela ut godis, ställde tillbaka godis skålen, o sen dela ut igen.. sen till oss! då blev vi glada haha.. sen vände vi hållaren mot väggen haha =D 
Sen stack jag o J till mcdonalds där dom andra satt o med tvillingarna (robin + roine) & roman där vi satt o flabba sööööönder oss.. sen stack vi alla ut, utanför resten stack hem & sen kom wp, vi stack sen till botan för vi trodde vi skulle hem, men vi stack till hg istället & var där lite, chilla lite i botan sen stack jag o aida hem..  sen hem och hämta biljetter o sålde några... CEPE KALLT UTE, mina händer frös till is.. min hjärna frös till is att tanken att åka till malmö frös bort! Stack hem o blev varm o kolla på filmer o sånt.. Fick höra från alla att vår avslutning sög därför stack alla till polhem.. haha, Om 2 dagar redlight som jag säljer & har sålt  för i 1½ månad snart! :D 

Fetaste & ballaste avslutningsdagen 2008 ! <3

efter avslutningen    i mcdonalds

/ Milläääh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0