Omg, svininfluensa sprutan idag!

Jag skulle egentligen ta sprutan kl 5 med min mamma och min bror. Men min barndomsvän Sara smsa mig o sa "följ med till torget." Så jag tog med mig pengar för jag visste att vi skulle till affären. Men nej hon lura mig, när vi kom till affären Hon ba: Jag ska vaccinera mig :) men jag sa ingenting om de till dig för då hade du aldrig följt med ut :D hon trodde klockan var 12.50 när jag kom ut, men klockan var 11.50.. Vi gick först till ICA i torget för jag skulle köpa redbull och choklad, sen efter 20 min så stack hon för att köpa redbull så väntade jag i kön på henne. När jag hade druckit upp den så jag ba: de e väl inte farligt med red bull o sen spruta? Hon ba: HAHAHAHA neeej verkligen inte.. Så stod vi kön till kl 12.50. Då kom en tysk tjej och ställde sig vid oss och alla blev skitirriterade och hon trodde att hon skulle få komma först i kön bara för hon kom igår och väntade i 3 timmar.. Sen alla börja kaxa med henne o senare stack hon o ställde sig sist i den långa kön. 
Jag typ smsa min pappa att jag skulle ta sprutan med min kompis o jag va skiträdd, han svarade inte :(
Mina andra kompisar smsade  o frågade vad jag gjorde så sa jag att Sara hade lurat ut mig o nu står vi i kön för sprutan, den ena kompisen svarade "haha känn dig ägd" o den andra svarade: "haha ha så kul :D"
Min mamma ringde o ba: ta sprutan din fegis, kan ej komma med dig. Men jag hade egentligen tid kl 16 med min mamma o min bror. Sara ba: nej du kan inte komma tillbaka sen, vi gör de nu och får de överstökat så behöver du inte tänka på det. Sen fick Jag o Sara nummerlapp, jag fick 16 hon fick 17.. Sen fick vi skriva in nya lappar för vi hade glömt våra hemma.. Sen vi tog av oss våra jackor och mitt hjärta började slå i 150, så Jag bad Sara känna o hon ba: OMG så snabbt de slår, du kan inte mena allvar att du e så rädd haha. Jag blev skitnervööös! o jag fråga alla om de gjorde ont, Dom andra människorna ba. nej. Alla läkare ba: de känns jättejätte lite, o det går riktigt snabbt, de tar max 3 sekunder. Sen när dom kalla in mig så börja de slå i 300.. När jag var där inne hos han läkaren så slog mitt hjärta i 900 jag sen ja ba: neeej vänta typ hela tiden sen fick han dörrvakten hålla min hand, Jag ba: neej jag vill inte så gick jag ut.. o Jag höll på att svimma där ute o var skityr, sen hon tjejen som hade stått med oss sa till Sara din kompis står där inne hon tog inte den, så släppte jag förbi 9 pers och gick till hon som hade gett Sara sprutan. Hon ba: vill du ligga ner? Jag ba: ja tack! så gick vi in i ett annat rum med sån stol som man kunde fälla ner, så låg jag där o Sara höll min hand o bad mig kolla på henne och inte på sprutan. Så Sara höll sin lapp framför mitt ansikte så att jag inte skulle kolla på sprutan, Då stoppa hon kvinnliga läkaren in sprutan o jag ba: AJ min arm och bet mig i läppen :| Den kvinnliga läkaren bara: klart, vill du ligga kvar här o lugna dig, Jag ba: nej jag vill hem :( Så tog jag saft och sket i kakorna så stack vi ut, sen gick vi ut bakvägen o Sara ba: hahaha omg de tog en 20min för dig att ta sprutan, hur kan du vara så rätt, lätt ett minne för livet. Jag ba: haha sara tyst de var inte roligt  :( Sen gick vi ut bakvägen och tillbaka in till torget det var bombat med folk.. Sen så gick vi ut från torget o jag gick helt normalt tills jag nästan trilla på en tjock pinne o Sara ba: HAHAHA dina biverkningar börja komma.. :D Jag ba: SSSSHHH jag såg inte den :$ Så stack vi hem o nu e jag hemma och tar de lugnt, kommer ha helt ont i armen senare :( Sprutan är egentligen inte läskig, de e bara den långa tjocka nålen som skrämmer livet ur mig!

JAG TYCKER ALLA BORDE TA SPRUTAN!

..... Min arm :$
... 
Den långa kön utanför vårdcentralen

.... 
Sara i röd vinterjacka som går iväg


                                                                                                           / Milläääh!


Kommentarer
Postat av: atte

fuck sprutan den funkar nt ngnstans :P

2010-03-10 @ 06:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0