Back on track!

Nu har det faktiskt hänt massa saker i mitt liv, och min dator gick i sönder innan sommarlovet.. Paus med körkortet och att fixa de innan sommarens slut var fail. Sist året i skolan är fett soft :D Min nya dator e helt klart bäst.. Har fått en ny mobil också haha och har vatt ute och dom sjuuuukaste sakerna som finns, festat hela natten åka skånerunt med mina tjejer m.m :D

Körkort: innan 2010 börjar.
Studenten: om 211 dagar :D
Födelsedagen: 19 år om 2,5 veckor :D

Som vanligt har det varit en stööörd helg fullt med besvikelser :S Oktobermånaden är alltid en hatmånad och kmr alltid att vara det för mig ;/ Allt de bra fuckar sig alltid i oktober ingen bra månad alls :)

Som vanligt är söndagar alltid lika fattiga och tråkiga usch med dom ! Åh orka med skola imorron :(


                                                                                          / Milläääh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0