2 maj - bara en vanlig chill dag!

Grillning hos Jalda <3

Vi grilla hos Jalda med Attelicious venus sirin nada & Jacqueline, de va mkt najs sen kollade vi på olika sjuka videosar så vi börja flabba skit, min mobil bombades av samtal & sms, det var nästan skitjobbigt, haha, men men har inget mer o säga än att attelicious&jag ska träna (3e maj kl 14:00) som vi brukar göra :) nästa vecka blir de tufft, nationellaprov, regelbunden träning & massa körlektioner :D min mamma fyller år snart & jag saknar min bortresta pappa :( <3

Sönda:
--> Sova
--> Träna
--> Duscha
--> plugga sista idrottsprov & ta det lugnt
-->  gossipgirl <3
--> plugga
--> sova

En helt vanlig lat sönda som jag gillar ;D
/ Milläääh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0