Skolan har börjat igen =(

Kom till skolan idag, märkte min röst var helt kaos, direkt jag bara; börjar vi halv eller?
Han ba: ja men nt idag även om vi hade börjat så hade du ändå vatt sen.. Läraren hade skitmkt luft, sa mitt namn i varenda mening, till slut jag palla inte, så jag ba: "OKEEJ jag har fattat! du behöver inte fortsätta nämna mitt namn" Sen lektionen slutade och jag gick ut och öppna min redbull o drack den så att jag skulle få min energi o orka hela skoldagen, går till cafet o träffade mina favoriter ; Erika & Tina <3 sen stack vi på lektionen den gick riktigt snabbt, vi skulle sitta ute och jobba med frågor.. Men vi satt ute och flippade loss o lyssna på musik och tog bilder så vi hann inte med alla frågorna bara 4 st.. Vi hade jobba självständigt på svenska lektionen, men vi var inte där, vi var i cafét sen matsalen o sen cafét igen och där var vi i 2 timmar tills habilitering & rehabilitering / engelska b skulle börja kl 13.00men vi hade riktigt roligt i cafét, flabba sönder mig i 2 timmar blev helt trött sen, sen jag sa hejdå till dom för jag skulle gå till engelskan på 3e våningen i en annan byggnad, påvägen dit så ringde jag Caroline P och hon sa att vi inte hade någon engelska o då blev jag typ skitsur för då hade jag kunnat gå hem efter omvårdnadslektionen för den slutade 11, sen gick jag till sista byggnaden i skolan för att de va kallt ute och jag ville inte gå där sen träffa jag dom andra i min engelska o dom bara vår engelska är inställd. Sen så fråga dom mig om jag hade svenska b idag med en speciell lärare och de visa sig hon e fast i GAZA, HAHAHAHA speciellt när de e krig o allt, fett synd, snacka om överångest i skolan, gick ner för mördarbacken tog bussen o stack hem.. När jag kom hem så kom jag på trafikkunskapsprovet i skolan är på tisdag och jag måste läsa 77 sidor, mer ångest på skolan; men de e körkortslektioner man måste ge 100% sen kan man börja fixa allt de andra =)

Imorron är den skönaste dagen 4 timmar skola = 2 dryga lektioner =/

tina o erika; mina favoriter & skolnas bästa <3             sen jag, helt oförberedd, jag tror satt o tänkte

/ Milläääh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0