Ångest på skolan

Kom till skolan idag med Tina, då fick vi reda på att läraren är sjuk så de betyder att hela klassen är ledig från skolan, men vi orka inte gå hem så vi stanna kvar i skolan till 12.20, men jag hade dryg-engelska md 2 st i min klass som skolkade .. Min fula lärare ba: Milly är inte här va? Jag ba: fucking idiot, jag sitter framför dig:S.. Lektionen var helt lång o jag höll på att slänga mig från 3evåningen.. Under hela lektionen så var alla helt sega, ingen palla göra nått så vi satt o tog de lugnt lite.. Jag körde demonen i håret på Caroline & sen ville Sanna att jag skulle leka med hennes hår o de va riktigt låååångt & fint..
Men ja lämna skolan med Caroline P & Sanna, sen såg jag mina favoriter så gick jag med dom så tappa Erika sin mobil =( så vi gick runt hela skolan kanske 2 ggr sen stack vi till bussen & så stack jag o tina hem, jag gick ut igen efter 8 min så kom han fina busschauffören o de va jag faktiskt inte beredd, sen han ba: nu säger du hej va? haha :$ för att jag skulle möta Jacqueline i polhem för hon skulle göra inbakade flätor på en kille i min skola, så stack jag ut o hämta han och så gick vi ner i källarvåningen i matsalen o där var vi i 1½ timme de blev faktiskt riktigt fint, men hon tänkte hela tiden slå han i huvet med min läskflaska haha sen stack vi till burgerking i centralen när vi var klara :D då när vi kom till centralen så missade alla 3 sina bussar, riktig otur =/ och riktigt kallt var de.. Istället för att gå ut o festa / chilla med kompisar så sov jag istället 4 timmar, de va skithärligt :D

sannas fucked up hårfrisyr     Jacqueline :D hon flätar inbakade flätor

/ Milläääh!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina flätor :O

2009-02-22 @ 15:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0