31/12 - Nyår 2008!

Fetaste nyåret jag har haft sen jag börja fira med kompisar

Jag väntade bara tills min mamma hade gått så att jag kunde gå ut, men min bror ville att jag skulle ta bilder på han så att han kunde leka nyårsmodell som han har gjort nu 2 år i rad på varje nyår, men han slösa min tid för jag skulle vara ute på stan halv 10 och jag hade inte ens gått in i duschen än, men jag gick o duscha, tog på mig och sminka mig, så fick jag ett sms av Attelicious där de stod att dom kommer till mig istället, så de blev chill då kunde jag fixa mig klart,  men dom kom till mig 21;50, dom sminkade sig mer, och plattade håret mer, först med min dåliga sen med Attelicious bästa platttång, och förfesta lite i mitt rum med att dricka som jag hade i mitt rum i min väska, så vi fixa oss helt klara o sen tog vi på oss jackor o tog väskor och stack ut till bussen 22;34, vi kände oss ändå stressade och trodde att vi skulle missa bussen men den var försenad med 3 minuter, sen när vi kom till stan så skulle vi byta buss och den hade redan gått så vi pallade inte vänta 22 min på den så vi gick till klostergården och vi kom dit 10 över, så de gick snabbare att gå än att vänta på bussen och Attelicious & Jalda berätta barndomsskämt att Jalda trodde hennes bajs var apgosht (persisk maträtt), vi flabbade skitmkt att  Venus fick pissa ute i busken :D Sen kom en tjej vi kände med en kille som hade en hund sån liten o den hunden fick mig att pissa på mig nästan för den va helt läskig, sen träffa vi annat folk som också skulle till den festen som vi skulle till o vi satt alla o vänta i trappen, vi va typ 7 tjejer i en hiss för 5 personer, jag tänkte så "OOFTA VI SKA FASTNA, VI E TYP 7 TJEJER SOM VÄGER SAMMANLAGT 150 KG OCH HISSEN TAR 400KG!?"
Sen slutade dom att tveka och tryckte på 5:an så vi kom upp till 5e våningen hem till Farid.. Vi var där lite sen innan kl 00.00 så gick vi ner och förberedde osså för att smälla raketerna vi stack upp igen halv 1, o fortsatte festa tills en av grannarna kom ner knacka på dörren o börja skrika på Farid o slog han i huvet sen kom alla killarna o gick på han, under 20 min, då under tiden så var jag o melina i köket och shottade min jägermeister som jag hade i fickan, Så va nästan alla fulla så vi bestämde oss för att gå till stan o käka och ta lite luft o bli lugna, påvägen till stan så öppnade jag o jalda en SMIRNOFF ICE o drack den på vägen, sen tog jag bussen hem halv 3 i botan.


Så nyår va rätt FEEETTTTT! :D


                          nyår 2008!

/ Milläääh!

Kommentarer
Postat av: L

nyår e bästa dagen på året

2009-02-16 @ 17:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0