2 dagar kvar till skolan :(

Åååååeh orka 2 dagar kvar av de härliga lovet, sen jävla skola igen =( Vill faktiskt ha mer lov.. Igår fyllde min bästis och barndomskompis 19 :D
Helgen var överkaos speciellt fredagen när vi körde ölspelet fast med vodka, den som deckade först skulle åka in i badkaret fylld med vatten med kläderna på (3 killar & 3 tjejer + en domare) 
Lörda: Lundaspelen andra dagen stack dit med Attelicious och kollade på Lemselas match, sen gick vi den överläskiga vägen till bollhuset kolla på en annan basketmatch, såg där den fulaste killen jag har sett i hela mitt liv, när han sprang hoppa o dunka mellan halvleken så tappade han sina byxor, mkt skämmigt, vi kollade inte på hela, men jag såg sötatse killen , han kolla skitmkt, jag kolla skitmkt haha & det var skitkallt ute då också.
Sönda; hemma o sova, nova & malmö med papusch, fortfarande skitkallt
Månda;  kolla på film, sen ute med attelicious och venus, jävla is i hela min gård, och dödligt kallt ute fyfan
Idag brann bondeskolan Killebäckskolan upp idag, haha fan va synd :D 

Som jag och Attelicious säger; Skåne har nått sin istid i 2009!



/ Milläääh!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är nästan som ice age

2009-01-06 @ 03:38:06
Postat av: Anonym

om det ska vara den fetaste måste du uppdatera den mera...

2009-01-07 @ 15:28:03
Postat av: Milly

okej tack

2009-01-07 @ 17:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0