15/2 - öööövertrött

Denna dagen i ute var ändå rätt najs, men höll på att dampa på mitt ollonhuve för han tjata 500 ggr på ett ställe som han inte ens var i närheten av.. Det var skitlångt att gå tillbaka... Men jag såg bussen tog den hoppa av i nästa.. När jag hoppa av där så såg jag han där.. Så gick jag till andra sidan av gatan.. innan påvägen till stan var han så jooobbig, tänkte slå han, men de gick inte haha .. o de va sjuuuuukt kallt ute, jag frös sönder mig.. han gjorde inte hahaha (min låånga tönt <3) fick inte ta bilder på han så de finns inga bilder från idag, sen vid 2255 skulle jag ta bussen från botan så hade jag tur och kom hem prick 23 =D 
/ Milläääh!

Kommentarer
Postat av: Idil

hahahah asså man fattar inte ett jack shit av va du skriver hahah

2009-02-15 @ 22:32:58
URL: http://getlostbitches.blogg.se/
Postat av: Milly

de e bara du som inte kan läsa HAHAHAHAHA

2009-02-15 @ 22:55:50
Postat av: Idil

Joooooohooo du det kan jag

2009-02-17 @ 17:56:05
URL: http://getlostbitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0