14/2 - Alla hjärtans dag!

Hela morgonen & halva eftermiddan har gått åt för att städa reeeent mitt rum och dammsuga alla andra rummen.. Mitt rum tog 3,5 timmar o alla 4 rummen tog 45 min sammanlagt.. Jag va heeeelt död sen så nu sitter jag vid datan o chillar lite.. Ska snart duscha o fixa mig sen gå till affären och åka till malmö.. Alla hjärtans dag 09 är i malmö.. Sen resten lite i stan med tjejerna från 11-12..

Igår freda den 13e otursdagen; 4 timmar dryg skola & sen sportlov.. Kvällen tillbringandes med Attelicious, Jalda, Noar, Anthony.. ändå riktigt roligt var de.. men kallt ute när vi va ute i 15 min :| På natten råka jag se Freda den 13e fråån 2009.. men ja såg inte hela för jag ville nt de.. filmen är äckligt läskig o han har inget ansikte bara en äcklig hockey mask som är fastbränd i ansiktet :|

/ Milläääh!

Kommentarer
Postat av: Idil

hahahah den filmen vill ja se hahaha dem brukar inte va läskiga änns :p

2009-02-15 @ 22:34:44
URL: http://getlostbitches.blogg.se/
Postat av: Milly

Skojar du, Jasons äckliga hockey mask fick mig att bli skiträdd..

2009-02-15 @ 22:52:37
URL: http://slapyouhoe.blogg.se/
Postat av: Milly

vad leker du att du inte e rädd, du kmr pissa på dig när du ser den

2009-02-15 @ 22:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0