Wihuu! Skolan e slut

Idag: Kom 35 min sen till skolan för mina mjukis + att jag var lat..  betygsnack & godis.. sen va lektionen slut.. chilla lite i svenskan sen slutade & skolan var slut.. Idil & Jag hade najsiga pratstunder HAHAHA.. Åkte till stan träffa Sara som hade fått körkort, stack till hennes mammas jobb o åkte runt me bilen i Lund, mkt duktig var hon :D Sen körde hon mig till polhem där jag träffa Leonida sen vi stack till stan för att träffa helan & halvan (abbe & trime)... Leo gick loss idag :D Sen vi träffa attelicious o resten.. sen skulle jag hem men såg Jalda så jag skrev hennes namn över hela stan.. Hon var med Roman & Robin; sånna giraffer.. Vi träffa Attelicious, Lema & Roine.. fick Attelicious och Jalda att känna sig dumma för att dom e blinda & kan nt se skillnaden som jag gjorde haha sooooftaste dagen med min nya mobil & GB style HAHAHAHA :D  var mindre GB idag än snyggingarna Leonida & Idil <3 
/ Milläääh!

Kommentarer
Postat av: Häst

yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesss!

2008-12-19 @ 01:38:25
Postat av: Maher S

hheheh ja skönt att skolan e slut:_P:P:P...fast de e tråkigt utan skolan din tönt:D:D

2008-12-19 @ 01:41:53
Postat av: Idil

HAHAHAH vadå leonida o jag e gb hahahah fuck u millie kommer slå dej

2008-12-19 @ 01:44:27
URL: http://getlostbitches.blogg.se/
Postat av: Milly

HAHAHAHAHHAHAHAHA, du menar att de e tråkigt utan mig :$

2008-12-19 @ 01:45:01
URL: http://slapyouhoe.blogg.se/
Postat av: Milly

Ja idil, ni e mina sexiga GB's <333

2008-12-19 @ 01:45:32
URL: http://slapyouhoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0