Lördag 20/12

Chillkväll hos Lema.
Sålde biljetter till Red Light, sen stack jag till Lema för hon var ensam hemma med sin bror + (attelicious, venus & jalda och lemas kompis) .. Vilken stooorm de blev när jag hoppa av 2:an fiifan. Där satt vi o chilla lite och Lema bakade en kladdkaka, och Jalda o jag hade liten slagge, jag fånga hennes huve med benen o så sånt haha, sen bytte jag tröja gick ut med Venus för hon skulle visa vart bussen låg, jag gick nästan vilse hela tiden, fel svängar tills Venus stannade och skrek: "Gå rakt ut genom buskarna så ser du bussen!" Sen gick jag där för att ta bussen 2:an, var riktigt rädd att jag hade missat den, men jag var 2 min för tidig, skulle hoppa av i botan o sen byta till ÖT bussen o den körde.. Missade 1:an 22.32 i Lundagård för att jag hoppa av 2:an i botan utan att tänka att båda bussarna går där(!)  Sen gick jag till Biskophuset & dit kom bussen 23.06 min mamma ringde mig o sa kom hem, jag sa: kommer om 1½ timme som blev 3 timmar senare HAHA :$  

Sen till Idils chillkväll för hon hade fyllt 16. Riktigt najs var de, Sen jag satt med Idil, Man kunde verkligen inte tro att jag var 2 år äldre än henne. (Jag, Idil & Lillo + 7 LA-albaner var där). Lillo och Jag missade 01.53 bussen riktig kaos haha och jag fick brännmärke på armen av en cigg, riktigt najs var de hos idil sen vi stack halv 3 för att hinna bussen som gick efter 8 min :) Vi hade riktigt roligt, roliga människor som berättar roliga saker o ställer dumma frågor.. Jag o Lillo sprang från Allhelgonakyrkan till Smörlyckan, sen gick jag min genväg & Lillo vänta på bussen. Precis utanför min gård hörde jag nån skrika mitt namn; (mitt hjärta föll nästan i rövhålet) Det var min bror som hade missat sista malmöbussen 02.15 så han följde med hem o jag bytte om öppna fetaste fönstret o deckade (:
Lyckad kväll var de haha :$ vakna nästa dag med fetaste förlamningen i benen & fetaste brännmärket på armen.

/ Milläääh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0