Julafton 24/12

Jag vakna kl 12 och vi öppna presenter, min bror o jag fixade kyckling och jag fixa prinskorvarna o köttbullar, han gjorde kycklingen & potatisen, min mamma gjorde salladen, så dukade jag bordet o så lekte jag o min bror lite i köket riktigt roligt var de HAHAHA :$ Min pappa fick öppna presenten som jag o min mamma köpte, min mamma öppna presenten som hon fick av min bror (; Sen kom min andra bror hem o så käka han o fick han sin julklapp :) Riktigt najs jul 2008!

kycklingen som vi skulle grilla min bror skriker kyckligen anfaller

/ Milläääh!

Kommentarer
Postat av: Jalda

HAHAHAHAHAHAHA

2008-12-25 @ 19:34:52
Postat av: Milly

HAHAHHAHAHAHAH ellerhuur jag vet (:

2008-12-25 @ 21:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0