Fet dag, blandat med kaos!

Sprang till bussen, fick sån vanlig ingen-luft i några min, men denna varade riktigt länge i typ 10 min såg allt suddigt, hoppa va i sjukan fast jag inte skulle av där, tog av mig jackan o allt,då kommer min mamma där efter 10 min, sluta fejka! stack hem fick ett råd av min pappa "käka frukost varje dag & JUST IDAG!, annars efter 9 gånger till så dör du.." kom till skolan på engelska lektionen blev de faktiskt chill hahaha tände tomtebloss i klassrummet när läraren va borta & kolla på film sen, mitt under lektionen stack jag sanna & viktor till matsalen, de va mer svamp än köttbitarna.. Vi testa tröjor till skoltröjor, fick lappar, riktigt feta kommer dom bli sen! Men sen va jag, carro & sanna i 2 timmar sen kom tobbe i 1 timme.. sen stack vi alla efter en kvart.. hem, städa & fixa mig till 19års festen med Erika & Tina.. Malmö e lättare att hitta än i Lund fan, stack hem till min bror låna mjukis o svenne trä tofflor av hans tjej.. tur för mig att jag inte hade den blåa jackan :| Det är så jävla synd om viss shkäänk, fattar inte hur du pallar jävlas med folk o inte stå för de! HAHAHA FEEEEEEEEEEEEEEEEEEST imorron i malmö med Carro & Sanna <3 - denna gången ska de inte vara så torrt som de var innan!
/ Milläääh!

Kommentarer
Postat av: ....

Allvar.. Är det därför du såg helt avsvimmad i sjukan där vid bussarna?

2008-12-19 @ 01:49:52
Postat av: Milly

Ja precis!

2008-12-19 @ 01:50:07
URL: http://slapyouhoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0