29/12 - Jaldas 16års dag!

Igår fyllde Jalda år så vi bestämde oss för att sticka till breeze o fira henens födelsedag där, jag skulle fixa mig och brände min handflata på min platttång o den kvällen hade jag väldigt väldigt mkt ilska.. Sen när vi kom in till malmö då blev mitt humör faktiskt lite bättre,  jag kunde fixa in 4 st vip men dom ville inte så vi fick stå i kön.. En tjej spydde på attelicious ben så alla kicka ut henne ur kön hon såg helt fucked up ut.. Hon klättra över kön o dom putta ut henne igen, Vi stack in o börja flippa loss, o jag hooka 4 st men slängde dom en efter en, alla hookade (: Attelicious o jag vi flippa loss till pokerface de va så feeett där o fett mkt folk de va skitvarmt överallt o alla va översvettiga helt äckligt att få allas svett på sig så fort dom rör vid en,  först var allt kaos sen allt bra igen, o sen kaos igen, Men Jaldas födelsedag va riktigt fet, sån äkta sweet 16 på breeze (: <33

Imorron e de nyår, bästa dagen på året ! <3
/ Milläääh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0