26/12 - MELLANDAGSREA!

Vakna  kl 9 för jag o tjejerna skulle till nova o shoppa, min pappa körde mig till nova för att jag var sen. När jag kom till Gina Tricot, fyfan hela stället va bombat me folk & mina kompisar hade stått i kön i typ 20 minuter, sen träffa jag resten av blattegänget i andra sidan av novalund, vi gick o käka lite, sen stack jag o venus till H&M vi köpte matchande söta mössor & jag köpte nytt smink, sen gick vi tillbaka till dom andra, vi gick runt o sen  mot slutet köpte jag en tröja från gina tricot, sen stack vi till stan där Johanna pierca underläppen, så stack Jag o Natyra till gina tricot i stan o köpte byxor o sen hem (:
/ Milläääh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0